27 Nisan 2014 Pazar

Teddy Bear Nails / Ayıcıklı tırnaklar

Bir süredir hayatımda yoğun bir dönem oldugundan blogla ilgilenicek pek fazla zaman bulamadım , ama instagram her an elimin altında olduğu için orada aktifim , paylasımlarımı takip edebilirsiniz @mooimia 'dan . Bugün sizlere göstermek istediğim manikür akrilik boya ve nailart fırçalarıyla yaptıgım ayıcıklar : ) akrilik boyalarla fırçanın kontrolü sizde olacagından , daha rahat çizim yapabilirsiniz oje yerine , bunu unutmayın . Sonucta cizim bitince üzerine top coat uygulayacagınız için de deseninize hiçbirşey olmadan günlerce durabilecek : ) umarım sevmişsinizdir , sevgiler : ) xx







4 yorum:

  1. Gerçekten harika olmuş bravo walla :)

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım müthişsin valla:)

    YanıtlaSil
  3. ya sen ne diyorsun, nekadar yeteneklisin, harika olmus bin kere masallah! valla baktim baktim birdaha baktim, birde nekadar tatli bir motif! :)

    YanıtlaSil
  4. hi, u r so increíble, i think this is ur best work, i like so much this one :) congratulations Mooi

    YanıtlaSil