10 Ocak 2014 Cuma

White Leopard Nails


Leoparlar hep kahve üzerine olacak değil ya : ) Bu deseni çok seven ben , zamanla bütün renklerin üzerine deniyorum . Bu sefer beyaz üzerine denemek istedim , tabi orjinal renkler kadar çekici olmasa da çok da kötü olmadı bence ya : ) sizce  ?

Theres not a rule that leopard design must be on brown colour right ? I love this design , so by time I'm trying on all different colours . This time I wanted to try on white , yes its not lookin sexy like original colours but somehow I like this one too : ) what do u think ?





6 yorum:

  1. bence çok güzel olmuş. hatta hafif kırık beyazla da çok gzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  2. ben bu desenin pembelisinide çok beğeniyorum.. :) canım bnm çok güzel olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fıstıkım ben de öyle bu aralar aklımda zaten pembelisini de yapıcam : ))

      Sil
  3. i think harika olmuş :) her zaman ki gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D teşekkür ederim canımcım <3 kalp kalp : )

      Sil