12 Aralık 2013 Perşembe

Mim ^.^

  Sevgili http://busrakkus.blogspot.com/ un sahibesi beni mimlemiş ^.^ , teşekkür ederim <3
Haydi o zaman başlıyalım : )


 -En sevdiğin renk?

Ana renk olarak  siyah çünki herşeyle uyum sağlıyabiliyor , ama neon renklere de bayılıyorum . 

-En sevdiğin yemek / sebze / içecek?

En sevdiğim yemek mmmmmmm aslında pek seçmem yemekle aram iyidir haha ama sanırım sarmısaklı köfteye asla hayır diyemem . Sebze brokoliyi severim . İçecek ise tabikiiiiii kahve : )

-En sevdiğin çiçek?

Gerbera , sizce de çok tatlı değilmi ama : )


-En sevdiğin yerli / yabancı şarkı?

Tek bir parça söyleyemem belki , müziğin her türünü de yeri geldikçe dinlerim ama uzun bir süre Dj  lik yaptığımdan sanırım elektronik müzik vazgeçilmezimdir benim .

-En sevdiğin komedyen?

Stand up ları  hiçbir zaman komik bulmadım o yüzden tek bir isim söyliyemem ama Güldür Güldür ekibine hayranım :D kahkahayla  izliyorum diyebilirim . 

-En sevdiğin kız / erkek isim?

Kız ismi :  Maya  , Mia , Arya 

Erkek ismi : hep kız ismi düşünmüşüm niyeyse erkek pek cazip gelen olmadı suan  :D

-En sevdiğin kitap?

Klasiklerden '' Küçük Prens ''

-En sevdiğin yerli / yabancı oyuncu?

yine tek  bir isim yok aklımda ama son zamanlarda Türkiye'de baya basarılı oyuncular türedi . 

-En sevdiğin yerli / yabancı dizi?

Yerli : su sıra Medcezir , Muhteşem yüzyıl , Aramızda kalsın , İntikam , Benim hala umudum var ,  bunlar beğendiklerim arasında 

Yabancı :  Gossip  Girl tam biz kızlara hitap eden  bir dizi , Sex and the City tek geçerim . 

-En sevdiğin yerli / yabancı şehir?

Büyüsü olduğuna inandığım için İstanbul . Yurtdışında ise gördüğüm yerler arasında en güzeli Prag sanırım 

-En sevdiğin gazete ve gazeteci?

Gazete alıcaksam genelde Hürriyeti tercih ederim .  Takip ettiğimbir gazeteci yok.


-En sevdiğin mevsim / gün / ay ?

Baharı  çok seviyorum yaz da öyle ama benim bulunduğum şehirde yaz acayip sıcak geçtiği için bazen fenalık geliyor .  Soğukla hiç aram yoktur zaten hemen ellerim morarır :D o yüzden ikisinin arası bahar : )

-En sevdiğin tarih?

Tabiki doğum günüm 18.04.1985

-En sevdiğin kıyafet / kıyafet tamamlayıcı / takı?

Casual giyinmeyi seven biriyim , ne çok abartılı , ne çok spor  , ha yeri geldiğinde ikisini de kullandığım günler olur ama genelde casual . Takılarsa vazgeçilmezim . Narin takılardan pek hoşlanmam . Yüzük , kolye , bileklik , küpe  bunların hepsinde kocaman ve gösterişli şeyleri tercih ederim . Daha çok  kıyafeti sade tutup , takıları ön  plana koyuyorum sanırım .

-En sevdiğin makyaj malzemesi / bakım ürünü?

Ojeler vazgeçilmezlerim hepinizin de bildiği gibi : ) yüz makyajında ise favorim aydınlatıcı sanırım , harikalar yaratıyor çünki : )

-En sevidğin çizgi karakter?

Çizgi film izlemeye ba-yı-lı-rım :D hepsini de çok severim ama Sponge  Bob ın ayrı bir yeri var ben de tam bir şapşal :D :D :D

-En sevdiğin söz?

Nothing is impossible ! Hiçbirşey imkansız değildir !

-En sevdiğin anı?

Tüplü dalış yapmayı çok seviyorum . Sertifikam da var . Dolayısıyla  kışın en çok özlediğim şeylerden  biri oluyor yaz adına. O yüzden daldığım zamanlar da en güzel anım . Ve dj lik yaptığım günler , şuan yapmıyorum ama o günleri çook özlüyorum , çok güzel anılarım var . 

-En sevdiğin arkadaşın?

Malesef öyle biri yok

-En sevdiğin özelliğin?

İnsanları  çok iyi tanıyabiliyorum bir bakışta

-En sevdiğin his?

Huzur 

Çok  güzel bir  mimdi benim adıma , okuduğunuz için teşekkür  ederim : ) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder