6 Kasım 2013 Çarşamba

Zebra Nails

 Aslında birkaç gün önce yaptığım bir nailart çalışması ama anca yayınlama fırsatı bulabildim . Bana göre bugüne kadar yapımı en kolay ama görüntüsü en hoş olan çalışma bu . Siz de belki denemek istersiniz diye bu sefer de adım adım fotografladım umarım yardımcı olabilmişimdir :)

Actually I did it couple days ago but I just find time to post it . For me this manicure is the easiest to do and looking best in all manis that ı did till this time . I thought maybe u also wanna try the same design so I posted step by step pictures hope it ' ll help a bit : )











8 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar bayıldım!Pembe harika görünüyor numarasını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim : ) flormar P17

      Sil
  2. çok güzel görünüyor bantlarla mı yaptın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim canım hayır bant kullanmadım elimle çizdim

      Sil
  3. bu tam party girl olmuş=)) blogun çok hoş takipteyim, bana da beklerim, sevgiler
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim güzel sözler için <3 bakıyorum : )

      Sil