15 Eylül 2013 Pazar

Bright yellow nails

En en en sevdiğim sarı . Rimmel London ın ojeleri zaten bana göre cok basarılı , tek katta bile opaklaşan bu oje ikinci katta cok daha güzel bir görünüm alıyor tahmin edersinizki : ) kalıcılığı , opak olusu , tırnaklarımı sarartmaması , renk skalası falan filan derken favori markalarımdan biri benim artık : )

This is my best yellow , its so bright . Rimmel London nail polishes are one of my favourite , even with one coat its lookin opaque and with two coat its looking perfect .






10 yorum:

  1. Cesaret isteyen harika bi renk canim cok yakismis:)

    YanıtlaSil
  2. Yüzüklere bayıldım gerçekten, bir ben bulamıyorum bunları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederım : ) eger İstabul'da yasıyorsan yerini tarif edebilirim

      Sil
  3. oje de yüzükler de çok güzel bayıldım!

    YanıtlaSil