6 Mayıs 2013 Pazartesi

Stiletto Nails :)


Merhabalarrr :) 
Evet , sonunda cesaret ettim ve tırnaklarımın şeklini değiştirdim . Takip edenler bilirler tırnaklarımı kare birşekilde köşeli törpülüyordum ama çok sıkıldım ve bir yandan da stiletto ya da badem şekli de denilen tırnak modasına uymak istedim . Şahsen çok memnunum eskiye hiiiç dönmeye de niyetim yok :)

Çok basit bir manikür daha , düz siyah ojelerinizi sürüyorsunuz ben Golden Rose kullandım çünkü ojelerinden önce de bahsettiğim gibi gayet memnunum ve yüzük parmağınıza rakı beyazı sürüyorsunuz.
Nail art ojeleriniz varsa onlarla yoksa kürdan ya da diğer birçok seçenekten herhangi birini kullanarak yüzük parmağı dışındakilere ufak noktalar yapıyorsunuz tırnak diplerine yakın şekilde.
 Yüzük parmağına ise , siyah beyaz çizgili modasına uymak amaçlı siyah ince boyuna çizgiler çekiyorsunuz ve aralara altın rengi . İşte bukadar :)
Ben siyahla altın rengi uyumunu sevdiğimden ve yüzüklerimle de uysun istediğimden bu rengi kullandım.Siz tabiki istediğiniz herhangi bir renk kullanarak da aynı manikürü deniyebilirsiniz.
Insatgram kullanıcısıysanız eğer beni takip etmeyi unutmayın : @mooimia 
Yeni tırnak şeklim ve manikürüm umarım hoşunuza gitmiştir hepinize iyi bir hafta diliyorum : )

10 yorum:

  1. Kendimde hiç kullanamayacağım bir şekil ama sana yakışmışş! :)

    YanıtlaSil
  2. Yapımı kolay ama bir o kadar daşık görünüyor manikürün.

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz maniküre bayılıyorum işte :) Nail art ve yüzükler daha da güzel duruyor stiletto tırnaklarda :) Çok güzel görünüyorlar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim beğenmene çok sevindim ben de senin yüzüklerine bayılıyorum : ) :*

      Sil
  4. canım yüzükleri nereden aldın bayıldım :)
    bende bu tırnak modelini cok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu modeli ben de daha çok sevdim :) yüzüklerim Kadıköyden <3

      Sil
    2. Kadıköy de neresi canım?

      Sil
    3. canım sokagın adını bılmıyorum ama kadıköyde eski salı pazarının kuruldugu yerde bi sokak var zaten karsılıklı giyim ve takı mazagazalarıyla dolu o sokaktaki en büyük takı dükkanı burası ve fiyatları cok cok uygun bu yüzüklerden de her çeşit var : )

      Sil