27 Şubat 2013 Çarşamba

Glitter French Manicure / Simli Fransız Manikürü

Yapımı çok kolay olay bir manikür yayını daha 

 Here is one more post about today's easy nails 
 ne kullandığıma gelirsek : ojelerin numaralarını görebilmeniz için arkalı önlü çektim fotoğraflarını Cecile'in pembesini iki kat sürdüm ve Flormar supershine ı ise normal fransız manikürü uygular gibi sadece uçlara iki kat sürdüm 

what ı use : for you to see the nail polish's numbers , ı did two face pictures . I use Cecile pink two coat and I use Flormar supershine nailpolish as normal french manicure just to the tips of my nails two coat 


8 yorum:

  1. ahhh ahhhh uzunn tırnaklara veda ettim benn artık güzellik uzmanlığında uzun tırnaklar yok çünkü ciltte lekeler oluşabilir tırnak lekeleride geçmiyen kalıcı cinsten olunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aww hiç sormaa :( ama vazgeçemiyorum onlar benim bebeklerimmmmm :D ama neyseki kısa tırnaklara yapılabilen çok güzel desenler var :*

      Sil
  2. ben bu pembeyi çok beğendim,28 numarayı yazdım bir yere ;)
    çok hoş olmuş ..(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya çok bebeksi bi pembe şeffaf cam gibi ama çok şeker bi ton pembe :) teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Manikürün çok güzel olmuş canım,eline sağlık uçları çok güzel duruyor :)
    Banada beklerim http://ojebalonjoje.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim :) takipteyim blogunu :)

    YanıtlaSil
  5. Çok şekerli ve çok şeker bi pembeymiş, renk uyumu yine harika:) Çok beğendim.

    bojelerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama cam gibi bi pembik :) teşekkür ederimm ^.^

      Sil